Saturday 3 September 2011

muka poyo tapi cute..(sila telan kata'kata ini)



muka penat ketawa
ha..ni ader la satu citer yang buat aku bengang. Bengang bukan marah tapi bengang yang lagi satu.. ala bengang yang buat aku rasa macam bangang jer.
oow plees la.. dont beat bout the bush!! what? oo oke'oke
camni.. assigment punyer la berlambak..aku pon punya pemalas nak bt..nak tgok pon terasa bulu mata ta sudi diangkat.. so aku stat buat pada hari ke empat cuti,,(flashback : hari selasa after noon) yearh! i've good memory..buat punya buat sampai la larut malam.. ta jalan langsung..gerek ta? gerek? bukn gerek basikal tapi gerek yang maksud dea hebad.. hebad macam maner? hebad looks like me..haha! then..(bler nk smpai main point nie) ok..then my mom said " bapak ko nak balik kampong awal 2days before raya"..hbu? aku :"haa?? aduy giler kentang mak,,keje byk lgi.. oke ".. aku da berkira'kira ta mo la ikut balek kg..lagpon puteh( sepupu merangkap kawan baek) ta balik..dapat adek baru la katakan..dasat gler mak dea.. haha! 3days b4 raya aku berkrisis pulak dgan beliau.. oke memang tak ar aku nak ikut balik..aku pon buat pe'el (ta reti eja) tido jer ta mo bgun time ayah nk ajak tolak..las2 bapak pon fedap ah pe agy.." kalau sorang ta ikut sume ta payah ikut. dah campak balik bju ko dlm gerobok" aku dipulaukan..uaa kuasam pyer bapak..saja nak saiko aku.. da lar surrender..balikk!! aku jerit jer ..biak pi lah hangpa nak marah ka.. aku kan..mara sedih badmud skejap jer. mak n ayah tbe2 pelik.."aih tadi buadak tu muke sememeh ni tbe'tbe dea lak yang over excited" haha! bengang gilerr..suka hati la..sebok jer. ta per la skang pon da balik pontian lek..alahai..keje ta buat jugak..ni la yang buat aku bengang sangat tahap bangang..guane nih!! 

No comments:

Post a Comment