Tuesday 13 September 2011

entahla..

entah la..dia tu aku pun ta paham. he makes me confuse at all. ok la.aku memag kesian sangat kat dea. ye lar cube korang kalau orang tersayang sakit mestilah risaw kan..plus sedih plus kesian lagi kan..haa macam tulah aku. k da hampir 2mggu ta contact..aku kol msj ta pnah ade respon.. kalau ye pon sakit btaw la.dont make it difficult.nanti bile aku da pkir yang bukan2 lak..nayer jer.. taw plak nak mara.. tapi ta pnah pikir orang len. ok da kata couples,, mstilah sayag kan..mstilah nak amik taw kan.. ni sajer jer myepi. ok lar aku ni saper ta sepenting mane pon. tapi sedeyh doe.. aku macam tggul..ok fine..tggu dan lihat.

puas meluah.. skag nak ckp ni lak. soe la awak.. termara..bukan aper. saya kcian plus risaw.
awak cepat la sihat..

No comments:

Post a Comment