Monday 17 October 2011

Hati ta tenang jika ta ikhlas

..ok like if u agree it. ok salah satu contoh sering saja terjadi dalam hidup aku. heisshh..bala'bala~
KEkadang aku rasa sessal dahulu pendapatan sesal kmudian tiada guna yer and ada gak rasa serik nak bagi pinjam duet kat mereka yang sangat memerlukan.kasihan mereka kan.ermm..
ya rabbani..kenapalah aku lembut hati nk memberi pinjaman..aku bukan along aku cuma nak tolong.
tapi heyy~ LU AGAK'AGAK AR..kata akan bayar as soon as possible.. ni aku tgok dompet dah gemok. gajet makin bertmbah..haiya~ lu sopping depan gua tu.. ouuhh! sedap yer hati melihat kebahagiaanmu yer..
duet aku biler nak bayar! aku pun tengah kering gak..punyer la aku ta sampai hati tengok ko..biler da ade duet beratus2 sila lah jelaskan hutang anda jangan buat ta taw jer.. aku ni da la ta reti nak kutip hutang.
biler aku mintak bole pulak buat muke ta taw.. ta bole bla betol. ermm serik dah nak bg ko duet agy.. memang la sume org nak hidup dgan free aman dan damai je kan.. tapi agak2 ar nak masuk tandas pon kena bayar der. jgan asik nak buat mke mintak penampar jer..ooww pliss ar dont spice me up

p/s: saya suke mengingatkan diri saya dan sahabat'sahabat yg senasib agar sentiasa memohon kpada ALLAH
     ikhlaskanlah hatiku jika aku ta mampu mengingatkan mereka membayar hutang

No comments:

Post a Comment